Tappat lusten! och ingen fritid!

ja efter att mitt externa hårdisk krachade och ALLA BILDER försvann så har jag tappat lusten att fota! det tar imot att gå ut och ta kort! ;(</3 grymt tråkigt! kunde va ute dagar och ta kort innan -.-! Sedan skolan kan va rätt jobbig faktiskt... innan pluggade jag typ, hmm... aldrig och nu måste man nästan plugga varje dag, det e faktiskt jvligt påfrästande och jag vill verkligen inte ha ig i ngt :S sedan börjar det gå bättre i engelskan faktiskt grymt bra ;) börjar äntligen fatta grammatiken :D yeeh! men som sagt känns det inte som om man har ngn fritid och varje morgon e en pest också känns det som -.- man vaknar i sitt 10gradiga rum och sedan äta frukost i 18 graders kök och sen ska man ut i typ -100000000000 grader med hundarna. Vill bara sova kvar under täcket -.- <3
här e en bild som försvunnit i högupplösning med minnet ;(<3 asså fan ta världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0