måste skriva av mig....

okej här e första inlägget på evigheter :O måste skriva av mig och eftersom jag inte hittade en bättre plats så får det bli här...
först om min irritation på engelska
detta hopplösa språk. under mina år i skolan då jag har läst engelska i ca 7 år, är resultatet att jag kan lätt se en film utan text och utan problem men jag kan fortfarande har problem att stava till simpla ord som easy, would, welcome, tuestay m.m varje gång jag sitter och skriver på engelska så ser jag att ordet e fel, men har ingen aning om hur det stavas. så kortfattat kan man väl säga att jag gissar varje ord. dem enda ord jag känner mig säker på är typ you, I, she, he, we, name, hello, pet, rabbit, horse, dog, cat okej visst det e mer men det e sådana ord jag e säker på så får se hur det går med mitt eng-NP prov. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0