lärdom....

Gör aldrig Np när du e sjuk stanna hemma och sov ist!!! ne ussh kom hem halv två iaf och har sovis sen dess (2 och en halv timme) aja blir att gå till skolan imorn med tror jag .... sen så blir det ju inte bättre att så fort jag börjar tänka på NP känner jag mig svimfärdig så gjorde bara dem som va enklast... ska fråga robert om jag kan få provet ngn lektion och tänka själv..... ussh ingen bra dag... aja det bästa med dan va vell att jag och anna tog en fika och gick på lindex där jag köpte en skjorta och en blus :) aja nu ska ja sova! <3 Godnatt! haha när jag skulle gå upp och ta ett äpple så bom! så tappade jag balansen och slog i huvudet i dörren ;) haha lite kul faktiskt om ngn skulle sett mig haha ;) puss iaf ;)
Jag och anna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0