tjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusan :D

hoppas era julfirande varit bra för de har mitt :D var dock få men det va kul :D kännde mig rik men nu när jag kollat efter hur mkt jag e skylldig mamma och de som jag hade tänkt att köpa så känner jag mig inte så rik längre ;( aja men fått fina presenter och allt :D nu så funderar jag att joina mina hundar med at sova fast jag inte kmr kunna för stormen så puss på er :D och btw så har jag inte haft tillgång till internett men kameran hade jag iaf :D va ute hos fafa lite och tog kort och gillar dem här bilderna rätt mkt :D
väversunda kyrka :)
cleo<3
måste ljusa denna för denna e faktiskt fin :D
coolingen lea med sitt halsband ;) men ni skulle sett hur rädd hon blev för tomten :D HAHAHAHAHA hon morrade och flydde till mig och skällde mycket HAHAHA
så söööööt du e cleo<3<3<3
måste nog redigera dem lite haha ;) blev väldigt snea och mörka men dem e mycket finare i större :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0