Sundsvall :)

Jag e hos min mormor och morfar nu :) strålande sol och JÄTTE VARMT (H) :D:D tror det e 27 grader nu skulle jag tro :) varit ut nu och gick in ett tag så jag inte bränner mig, underbart speciellt när jag läste att det regnade i gvd :) men varit med elin ngr dagar nu och jag tycker det e synd att jag bara träffar henne en gång per år :) men firade hennes 18-årsdag hemma hos hennes föräldrar men har även varit i hennes lägenhet :) markus åkte hem härifrån imorse och e snart hemma vilket jag inte riktigt förstår för det e skiit härligt här uppe :) saknar bara vännerna i gvd hade tänkt att sammla ihop alla innan skolan börjar och sova över :) men sedan har jag varit på birsta (typ sveriges största shoppingställe) :D älskar det :D  så handlat lite iaf :) lite bilder neråt men har även handlat lite smink och även två externa minnen :) japp :) så puss på er ;)


Lea på stranden i tynderö :)

Lajka  (elins hunde :))

Elin och hennes kusiner på hennes 18-årsdag :) hehe  
Jag utanför hotell knaust (min mormors pappas gammla hotell) btw ska jag nog byta namn till knaust :)
Jag på en drake i sundsvall :) många söta drakar där :)
Elin, lajka och en drake :) i sundsvall :)

Jag vid en fontän i centrum :)

Lajka och elin i hennes lägenhet i härnösand :)
Ett ringträd så jag kan hänga mina ringar eller ngt annat från Åhlens :)
4 halsband från ur och penn :)

Översta raden:barlocker från ur och penn :)
andra raden: örhängen från Åhlens :)
tredje raden: 2 örhängen från kicks och ett från ur och penn :)
fjärde & femte raden: örhängen från glitter :)



lite till skolstareten och tre läppstift men läsksmaker :) dem va från Kaphal och resten är ifrån en bokhandel :)


blå och rosa tröjor (uppe till vänster) kaphal :)
adidas tröja från intersport
lila och orange tröja (längs nere till vänster) indiska :)
ooh la... love tröjan från hm även linnet brevid från hm :)
hjärttröjan från gina och linnet längs till höger hm :) och väskan från erikshjälpen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0