A6
skulle vart en heldag på A6 med mamma, sett ifram imot det länge och vad händer? jo när vi e på parkeringen så ser vi att vi har pungtering -.- jag började med att leta jeans inne på a6 så länge och mamma ringer och säger att jag måste komma t bilen för ingen verkstad e öppen så hon ringde en kompis till familjen i jpg och han hade en pump så vi pumpa upp däcket och hoppades att det va fispunka och det va det så vi åkte direkt hem igen men köpte iaf tre par byxor :) ett par chockrosa med dragkjedian bak :) och två jeansteights ett par vinröda och ett par svarta :) så nu tror jag att jag klarar mig ett litet tag men har räddat mig från AKUT sitvation till Dags-att-köpa-nya-jeans-sitvation:) så klarar mig :) men aja nu så har jag tvättat lite och ska fortsätta att städa rummet :)
ses ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0