ullared igår ja :)

gårdagen började med att jag jobbade först och sedan åkte jag och mamma med anna och hennes mamma och bror till halmstad för anna och jag skulle till en sjukgymnast. Skulle fixa mina knän och hon har ju typ ont överallt stackar. men iaf så va vi där och tränade sedan åkte vi till Ullared :D ja och det blev lite handlande facktist :) mycke katt och hundmat dock -.- aja iaf så kom vi hem sen ville jag sova :D <3 aja orkar inte lägga ut allt jag handlade men kan lägga ut två saker iaf :)
först en "pälsväst" haha vill bara gosa med den ju! :O <3
haha aja sedan en kofta med lepoardfläckar :D
haha gillar sånna tryck ;) haha har lite sånnt i garderoben :)
sedan har jag inte tagit kort från förra helgens inköp och det va två par skor från scomania :)
'ja det här va dem jag köpte och ni fick ju se den extremt fina soffan som ska bli ombytt snart hoppas jag :) aja ses<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0