2 tabbar!

2 tabbar på en dag... en lite pinsam men den vill jag inte berätta om än :) haha okej så pinsam e den kanske inte men vill inte skriva den oaf och den andra tabben är att jag skulle ju då göra en egen hårinpakning och orkade inte kolla upp bra hårinpackningar så jag slängde ihop lite olika saker som jag tänkte va bra, däribland vitlök.... detta slutade med att jag fick stå i duschen i 1 timme och försöka få ut alla jvl vitlöksbitar! -.- usssh! tror inte jag fått ut alla men det värsta e att mitt hår stinker och det ser ut som om jag har stora mjäll bitar io hela håret -.- !!!! usssh! nästa gång ska jag följa ett recept och inte använda vitlök! fyfan va jag hatar vitlööööööök! -.- aja puss och kram!
liten bild på vår kära äckelkatt :) puss på henne :)

Kommentarer
Postat av: EMMA

hanna du är nog den mest trögaste personen jag vet.. VITLÖK TILL HÅRET?!? COME ON!!!! -.-

2011-10-31 @ 09:54:37
URL: http://twelvedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0