sitter med dem jvl utslagen igen -.-

japp ingen fest ikväll inte ;( ne ist blir det skolarbete och kan just nu inte gå utan har utslag istället ;( taggade faktiskt festen och så kmr just utslagen idag-.- blir trött på sånnt här! och om jag skulle gå och skita i utslagen skulle det bara sluta med att jag sitter och gråter och inte kunna gå imorn och bli sängliggande istället hela dagen och på söndag skulle jag inte kunna göra ngt heller ;( </3 så måste lyssna på utslagen och varje jvl gång -.- men får iaf bara utslag en gång i månaden nu, vid samband men ja ni vet :) men hittade faktisk en bild på internett hur utslagen ser ut :)

sånna här utslag får jag typ i ljumskarna och på insidan av låren typ dock inte så blås liknande utan lite merblodfyllda och röda eller vad man ska säga. och kan så lite större ibland, som max hade jag runt 3x2 cm stort på båda insidan av låren, sängliggandes 2 dagar.... nej langerhans cells hystiosytos är inget att leka med, iaf är bilden tagen från  http://beckahbitch.se/
liten bild på mig under behandlingen hehe
ja, lite rund från kortisonen där ja ;)
aja nu ska jag göra klart engelskan :) ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0