melissa horn<3

Ligger i sängen och lyssnar på Melissa Horns" du är nog den" och den går rakt in i hjärtat!<3 beskriver livet fram till typ 8:an, underbar låt<3 senn så att det e fest ikväll som T3 har och typ alla ska på känns faktisktiskt inte lockande. E sjukt trött och e rätt säker på att jag inte ska gå. Känns riktigt tråkigt att inte gå men jag orkar verkligen.
Dagen har varit bra för mig men inte för anna ;( ngr gjorde inbrott i hennes skåp och tog henne data ;( stackarn! så dagens riktiga mega bajskorv till dem som tog den. riktigt lågt! speciellt eftersom alla på gymnasiet har varsin data! :O
aja innan lunch så träffade jag snyggingen amanda ;) slutade med lite bilder iaf :)




måste ladda upp lite andra webcam bilder känner jag och bjuder på vissa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0