vart tog orken vägen?

ingen ork kvar i skolan :O va fan tog den vägen??
kemi-ingen ork
teknik-ingen ork
svenska- ingen ork
italienska- ingen ork
matte- lite ork men inte stor...
historia- lite ork
iaf idrott- ok
engelskan- inte haft ork men senaste lektionen hade jag det så hoppas att det fortsätter :) sedan ska jag välja inriktning och det känns svårt när jag inte vet om jag kommer ha orken ..... fan ska jag göra? :( det finns possitiva saker och neggativa saker med inriktningarna tycker jag fast saken är att jag vet inte vad jag vill bli...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för inlägget i min blogg, krama Ylea från oss och kom gärna och hälsa på om ni har vägarna upp till Stockholm Uppsala. Ewa, Evallens Kennel

2012-02-15 @ 16:48:08
URL: http://www.evallens.se
Postat av: EMMA

Nu kan du inte klaga på att det går snabbare att skriva orden possitiva och neggativa. DET STAVAS POSITIVA OCH NEGATIVA hanna lilla!!!

2012-03-09 @ 17:58:06
URL: http://eake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0